CO TO JEST ONEPASS?
ONEPASS FREEBIKE daje możliwość utworzenia jednego konta, dzięki któremu skorzystamy z wielu systemów rowerowych w ramach Freebike bez konieczności ponownego podawania danych osobowych w poszczególnych, lokalnych systemach. Klient ma jedno konto i do wielu lokalnych systemów loguje się jednym numerem telefonu i utworzonym hasłem.
REJESTRACJA ONEPASS
Rejestracja do ONEPASS Freebike odbywa się bezpośrednio na stronie systemu rowerowego, po kliknięciu przycisku ZAŁÓŻ KONTO W ONEPASS lub REJESTRACJA (dotyczy stron internetowych oraz Terminali). System przenosi do trzyetapowej rejestracji, która kończy się potwierdzeniem koduweryfikacyjnego przesłanego drogą sms.
REJESTRACJA ONEPASS
Rejestracja do ONEPASS Freebike odbywa się bezpośrednio na stronie systemu rowerowego, po kliknięciu przycisku ZAŁÓŻ KONTO W ONEPASS lub REJESTRACJA (dotyczy stron internetowych oraz Terminali). System przenosi do trzyetapowej rejestracji, która kończy się potwierdzeniem koduweryfikacyjnego przesłanego drogą sms.
DANE OSOBOWE W SYSTEMIE ONEPASS
Strona ONEPASS Freebike (https://onepass.freebike.com) służy wyłącznie do zarządzania danymi klienta, który przystąpił do ONEPASS Freebike (imię, nazwisko, numer telefonu i adres em-mail). Historia aktywności - wypożyczenia, wpłaty, itp. są dostępne w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej danego, lokalnego systemu rowerowego.
Dane osobowe podane podczas rejestracji do ONEPASS Freebike są przekazywane operatorom poszczególnych systemów, tylko i wyłącznie za zgodą klienta, która jest równoważna z przystąpieniem do lokalnego systemu. W każdym systemie klient musi jednak wybrać taryfę, zaakceptować lokalny Regulamin oraz dokonać odpowiedniej opłaty zgodnie z cennikiem.
ZMIANA HASŁA DO ONEPASS
Reset hasła jest, możliwy tylko na stronie www.lodzkirowerpubliczny.pl po przejściu do zakładki ZALOGUJ SIĘ -> Freebike ONEPASS ->ZMIEŃ HASŁO.
USUNIĘCIE KONTA ONEPASS
Usunięcie konta ONEPASS jest możliwe jedynie przez Użytkownika. Usunięcie konta ONEPASS Freebike jest równoznaczne z usunięciem kont we wszystkich systemach, do których przystąpił Użytkownik oraz brakiem roszczeń odnośnie zwrotu pozostałych na koncie środków.
Usunięcie konta ONEPASS jest możliwe jedynie przez Użytkownika. Usunięcie konta ONEPASS Freebike jest równoznaczne z usunięciem kont we wszystkich systemach, do których przystąpił Użytkownik oraz brakiem roszczeń odnośnie zwrotu pozostałych na koncie środków.
W przypadku, gdy Użytkownik chciałby wystąpić o zwrot środków, należy w pierwszej kolejności, zakończyć umowę z lokalnymi Operatorami Systemu (np. z Operatorem JAVELO). Zakończenie umowy jest możliwe w sytuacji:
- braku zaległości względem lokalnych Operatorów systemów,
- braku wypożyczeń roweru w systemach, w przeciągu ostatnich 7 dni, do których Użytkownik przystąpił,
- braku usunięcia konta w systemie ONEPASS do momentu zakończenia przez Operatorów procesu zwrotu środków
Na stronie ONEPASS można sprawdzić wykaz systemów, do których przystąpił klient wraz z danymi do logowania.